Stanford

Det har stått lite still på vågen nu. 89 kg fortfarande. Jag kör fortfarande LCHF, även om det fuskas lite emellanåt. Men frånsett fusket så äter jag betydligt mindre kolhydrater nu. Sen har styrketränat rätt mycket de senaste tiden, så jag tror mitt stopp i viktnedgången också beror på att jag faktiskt lagt på mig lite muskler :-)

För övrigt har det varit rätt lugnt, mest jobba-träna-sova, men nu så börjar det röra lite på sig. Jag har börjat lära mig iOS-programmering på jobbet. Ganska spännande och kul att få testa något nytt. Sen så fick jag reda på idag att min distanskurs i kryptografi på Stanford drar igång nu. Jag var lite uttråkad och saknade skolan lite så jag anmälde mig till en distanskurs i kryptografi på Stanford. Det ska bli riktigt roligt och jag hoppas att jag får tillräckligt med tid att slutföra den. Den ger förvisso inga poäng, men det kvittar. Det känns häftigt att läsa något på Stanford överhudvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0