Nyårslöfte

Jag har egentligen inget direkt nyårslöfte, mer än att jag tycker det är ett bra tillfälle att börja banta :) Det har varit alldeles för mycket godsaker den senaste tiden, så nu drar jag och Ellie igång en bantningsperiod! Första målet ligger ca 3kg under dagens matchvikt. Det borde väl inte bli några problem. Nästa mål ligger 8kg under. Inte lika lätt, men det ska väl gå hoppas jag...

För övrigt vill jag passa på att tipsa om Eva Rydbergs teater från i somras som kommer att sändas på trettondagsafton kl 20.00 i SVT. Den är skitkul! Ellie och jag så den i somras!

Kommentarer
Postat av: Ass

Ditt nyårslöfte borde vara att blogga mer ;)

2012-01-03 @ 19:00:38
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Torbjörn

Åh, en läsare :) Ska försöka blogga mer, faktiskt, tror jag...

2012-01-03 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0