Lägesrapport

Det var ett tag sen jag bloggade, så det är väl dags för en uppdatering. Kan väl egentligen säga att det inte händer så mycket, samtidigt som det händer massor. Dvs, massor att göra på jobbet, vilket resulterat i att träningen kommit i andra hand eller rättare sagt inte alls. Vilket idag resulterade i tidernas sämsta pass. Dessutom har mitt veckomål på en mil inte heller hållits de senaste veckorna. Illa! Jag är inte speciellt rädd att jag inte klarar av malmömilen i sommar, däremot är jag mer rädd för Malmö halvmaraton. Än är jag inte anmäld, och frågan är om man vågar anmäla sig. Med den här sporadiska träningen är det ingen idé att ställa upp...

Kommentarer
Postat av: Erika

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-12 @ 23:07:04
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0