Sommaren går mot sitt slut :-(

Mmm...det har blivit lite glest mellan blogginläggen. Vet inte vad det beror på men jag har väl tröttnat helt enkelt.
Om jag inte skriver här så hittar ni mig på twitter eller Google+. Det händer att jag skriver lite där också.
Hursomhelst, så har det varit fullt upp den senaste tiden. Efter hemkomsten från semester och bröllopsresa så blev jag hemma hos mor en vecka för att senare ta med mig halva familjen ner till Malmö en vecka. Det var kul att ha lite folk runt omkring sig när man kom hem efter jobbet :-) Sen har det varit vanlig vardag igen. Har varit lugnt på jobbet för en gångs skull. Har varit rätt skönt. Annars så har jag försökt träna löpning så mycket som möjligt. Men det har ju gått sådär. Nu i helgen är det ju dags för Malmö halvmaraton! Hoppas jag orkar runt. Det ska bli jäkligt kul, men jag att hoppas jag verkligen orkar. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0