Semester

Snart semester igen! På onsdag nästa vecka drar vi till Galapagos i två veckor! Ska bli riktigt häftigt. Tyvärr så har jag gått och blivit förkyld. Eller, det är iaf vad jag tror det är. Jag har fått ont i halsen...hoppas det släpper innan vi åker. Vore tråkigt att må dåligt på livets häftigaste resa...Galapagos! Jag lovar att ta massor av bilder!

Annars då? Jodå, full rulle på jobbigt i vanlig ordning, ingen rast ingen vila. Ellie har köpt sig en iPhone 4 också :) Och sen var jag på konsert nyligen. Dark Tranquillity. Ett band jag aldrig skulle tro att jag skulle börja lyssna på. Kul att man kan vidga sin musikstil lite :)


Live från KB i Malmö. Filmad med min iPhone :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0