Det går bra nu!

Samme och jag har börjat springa i Bulltofta. Det går riktigt bra. Vi springer inte så fort, men hyggligt långt. Idag sprang vi 10km på 1h och 10min. Så nu bådar det gott inför broloppet! Det är riktigt skönt att springa också. Det har varit minst sagt fullt upp på jobbet de senaste veckorna och löpningen gör så att man verkligen kan koppla bort jobbet för en stund och rensa hjärnan, riktigt skönt!

Jag har även gått tillbaka till Windows från Linux. Tyvärr är det så att Windows fungerar bättre med hårdvaran jag har. Scannern fungerar inte alls i Linux och att köra Windows via VirtualBox är skitsegt, så det är egentligen inte något alternativ. Jag måste faktiskt säga att jag är positivt överraskad av Windows 7, det upplevs som mycket rappare än Windows XP. Jag höll också på att köpa en iMac i helgen som gick. Media markt hade öppningserbjudande i Örebro och brorsan skulle förbi och köpa en åt mig, tyvärr hade de tagit slut när han kom dit...attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0