Löprunda

Blev tyvärr ingen fredagsrunda, och inte heller någon långrunda. Det blev en 5km runda. Första 4km i 10km/h och sista kilometern i 12km/h. Riktigt nice!
Helgen var lugn och trevlig. I fredags blev det soffhäng hos Samme, vi lagade prosciuttoinlindad kycklingfilé och kollade på film. Maten blev mycket lyckad!
I lördags var det tänkt att jag skulle på brasiliansk fest som min gamla Capoeiragrupp anordnat. Dock så tappade jag helt sugen under lördagen och var mer intresserad av att se melodifestivalen och slappa lite. Vi bjöd över Samme och Carro som även de hellre slappade framför melodifestivalen. Idag var det lugnt, sovmorgon och en lång promenad genom Malmö i det fina vårvädret. Jag gillar skåne :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0