No more Capoeira

Då är det officiellt då. Från och med i år lägger jag ner Capoeiraträningen. Capoeiran tar för mycket av min tid och om jag ska bli bättre måste jag lägga ner mer tid, vilket jag inte har. Jag ska inte skylla på att jobbet tar all tid, men det tar mycket. Mitt nya mål nu är att träna inför broloppet i sommar. Min tanke är att jag ska köpa mig ett träningskort på Fitness24Seven, det är billigast och sen kan träna när jag vill istället för att ha fasta tider. Det tråkiga med att sluta Capoeiran är det sociala och att man förmodligen kommer tappa mycket i vighet. Men det är smällar man får ta. Att träna mot ett mål är mycket roligare än att slentrianträna. Undrar om man kan få Eleonore att träna mot ett mål? Ringsjön runt kanske? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0