Spännande vecka

Happ! Dags för en uppdatering. Jag har blivit förskräckligt dålig på att blogga. Har nog tappat intresset lite å tiden också. Nu för tiden är man oftast hemma runt 18.00, och då ska det handlas och lagas mat också...bara för att man är så kass på att storhandla. Helgen bjöd på den årliga kräftskivan hemma hos bröderna. Den var mycket lyckad. Massor med folk, ca 30-35st. Eleonore kunde tyvärr inte följa med då hon var på klassåterträff i Jönköping.

Den här veckan kommer bli lite spännande, för nu ska nämligen mitt sms-system lanseras skarpt på jobbet! Jag tror det kommer gå bra. Jag har testat det ordentligt, men det är ändå lite spännande. Många sms kommer gå genom det systemet...

Måste även berätta att jag och Rickard ska på Marilyn Manson i november! Ska bli grymt kul. Manson är lite provocerande och speciell. Förhoppningsvis blir det en bra show. Kolla in youtube-klippet nedan.

Marilyn Manson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0