Tvättid

Idag fick jag en påringning på dörren. Den som ringde på gjorde det rätt så frenetiskt vilket gjorde att jag trodde att det var någon jag kände. Men icke. Det var en kvinna som påminde mig om att jag visst glömt bort tvättiden. Måste man bli så jävla sur för att man råkade glömma bort att man tvättade!? Fyra stackars minuter in i hennes tvättid kom hon och proklamerade att hon minsann ville bli klar i tid, det är ju i alla fall fredag. Ja det är väl klart, men inse att jag glömt tiden och missat att hämta min tvätt...tjurkärring! Med lite ödmjukhet kan man komma långt, men det har hon tydligen inte insett...

Kommentarer
Postat av: MissEllie

Hon hade kanske en taggig pinne där bak? :) Puss älskling

2009-03-07 @ 10:38:53
URL: http://missellie.blogg.se/
Postat av: Ass

Behöver jag berätta hur skönt det är med tvättmaskin inne i huset?! :P

2009-03-07 @ 13:41:43
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0