Nytt jobb?

Jag har nästan bestämt mig för att köpa mig Nokian jag visade i mitt tidigare inlägg. Nokia e71. Nu har jag klämt och känt på den i verkligheten. Byggkvaliteten är riktigt bra! Känns otroligt gedigen. Väldigt rapp och snabb i menysystemet. Sen har jag givetvis googlat den fram och tillbaka och kommit fram till att det är många som tycker att den är riktigt bra! Den ser ganska stor ut på bild, men i verkligheten är den mycket mindre. Extremt platt!

Sen när jag har köpt min telefon kommer jag säkert få ett jobb där man får en jättefin jobbmobil bara för att jag köpt en ny mobil...men det kan det väl vara värt ;-) Jag tänker iofs inte köpa en ny, har sett begagnade för ca 2500 kr. Ny kostar den nästan 4000 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0