Jag supinerar

Låter nästa som jag super va? Om det ändå vore så väl...hehe...nä då, det handlar om att jag springer på ett visst sätt. Jag var ute och sprang i lördags med Helena och Jessica. Riktigt trevligt förutom att jag fick ont i vänster knä. Har även haft lite problem med ont i foten, men det kände jag inte av någonting nu. Hur som helst, så tror jag (ganska säkert) att mina nuvarande löparskor är för pronerare, vilket är mindre bra då jag supinerar. Så nu måste jag införskaffa ett par ordentliga löparskor, fast det lär väl inte ske förrän jag får jobb eller a-kassepengarna börjar rulla in. Känns i alla fall bra att det förmodligen är skorna som gör att jag får ont i knä och fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0