Ekonomi

I ett led att spara pengar har jag sagt upp min prenumeration på Sydsvenskan, eller det gjordes redan för en månad sen. Men det var först nu i dagarna som den slutade komma. Känns både skönt och tråkigt. Jag hann sällan läsa så mycket som jag önskade och det blev en jäkla massa tidningar som skulle slängas hela tiden.

Igår var jag och Jessica (kassör Estilo Faixa) på möte med Swedbank angående e-bokföring för idrottsföreningar. Det var ganska intressant, men jag känner att mina ekonomikunskaper är lite rostiga. Så nu har jag blivit sugen på att läsa på lite om bokföring, det skadar aldrig att vara lite allmänbildad :-) Jag ska ju hemåt i helgen tillsammans med Emir och två kompisar till, då tänkte jag ta med mina gamla ekonomiböcker.

Det ska bli kul att åka hem i helgen, tyvärr kommer jag inte hinna träffa La Familia så mycket eftersom resan är en present till Emir, han har pratat mycket om att han ville åka å hälsa på i Närke. Så då fick han den här resan av oss i 30-års present.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0