Det rullar på

Nu börjar det hända saker...iofs handlar det mest om utgifter, så jag måste nog ha ett jobb snart, eller iaf a-kassa. Jag och Eleonore har bokat resa till London över midsommar, tre nätter. Sen så bokade jag biljetter till Jeff Dunham som kommer till Köpenhamn den 11:e april, dvs påskafton. Och sen har jag även köpt ny mobil! Hittade en i Göteborg för ett bra pris. Den kommer nästa vecka! Fast mobilen är ju en investering för att få jobb...hehe.

Igår kväll åt jag och Eleonore hjortstek! Jättegott! Jag hade fått den i examenspresent av mina kära närkebröder Magnus och Fredrik. Jag har fortfarande kvar en till hjortstek och en älgfilé som jag också fick av dem. Mums! Vi ugnsstekte den till 60 grader. Det var nog lite för lågt, den var ganska blodig, så det är nog ingen fara att köra den till 65. Fast å andra sidan, hellre lite blodig än genomstekt. Den var sjukt mör :-)

Kommentarer
Postat av: Ass

Blodig -då var den ju inte färdig ;)

2009-03-14 @ 17:45:14
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0