Sista lediga dagen

Jaha, då var man hemma i Skåne igen då. Veckan i Närke gick otroligt fort! Det smällde bara till sen var den över. Det var roligt att vara hemma en längre stund och träffa familjen och vännerna. Annars hinner man sällan med att träffa alla man vill träffa.

Idag är också sista dagen på min ofrivilliga ledighet. Imorgon börjar jag jobba! Ser verkligen fram emot det, jag är mycket taggad! Jag får en egen laptop, telefon och fint kontor med utsikt över hamnen i Helsingborg. Spännande vecka som kommer nu!

Idag har jag varit duktig och lämnat blod. Det gick bra, nu får vi bara hoppas på att de vill ha mitt blod. Förra gången hade jag några antikroppar som slog ut deras tester...hehe. Jag ska också klippa mig idag, så jag är fin till första dagen på jobbet. Dessutom börjar håret bli så där långt, tjockt och svårjobbat.

Kommentarer
Postat av: Fam.Holmberg i Mellbystrand

Lycka till på nya jobbet!!!!!!!!!!!!

2009-06-08 @ 14:26:06
Postat av: Ass

Hur har det gått?

2009-06-08 @ 17:38:20
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Tobbe

Gått med vad?

2009-06-08 @ 18:09:59
URL: http://malandro.blogg.se/
Postat av: Ass

Åhh, jag trodde ju måndagen var första dagen... Så dumt av mig att tro att din arbetsvecka skulle börja en måndag ;) Men då kan jag ju fråga nu igen så får du svara när du kommer hem: Hur har det gått? :)

2009-06-09 @ 07:53:14
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0