I'm alive

Jodå, jag lever fortfarande. Har tröttnat lite på bloggandet, och sen så har jag inte så mycket tid över heller längre. Det mesta av dygnet går åt till att jobba, äta, sova och pilla med Linux :-) Jag kör fortfarande Arch Linux. Var ett tag fundersam på om jag skulle fortsätta då jag inte fick igång skrivaren. Men den fungerar mirakulöst nu. Dock så fungerar inte min scanner i Linux :-( Det finns inga drivrutiner. Så helt windows-fri blir man inte, men nästan :-) Jag börjar tröttna på Windows alla konstigheter nu. Skulle bränna en DVD. Efter tre skivor och två olika bränningsprogram orkade jag inte med Windows misslyckade bränningar (datorn tvärdog under bränningen!) Så då testade jag i Linux...klockrent!

Träningen började igen i tisdags, så nu är vardagen tillbaka på riktigt. Det är träning idag, men jag hoppar över den. Har sån träningsvärk sen i tisdags så jag tror inte jag kommer få ut något av kvällens träning.

Imorgon blir det en liten spontan kräftskivaribban! Det ska bli kul. Man får passa på att njuta av de lilla som finns kvar av sommaren. Fast jag räds inte hösten, den är fin den också.

På lördag ska jag på fest på LTH! Det ska bli riktigt kul. Då ska man trä på sig sin fina rosa overall och bli student igen för en kort stund. Jag saknar faktiskt LTH lite grann. Hade jag vetat hur kul det varit att vara student på en riktig högskola skulle jag sökt dit från början. Örebro universitet är lite som vi närkingar brukar säga; 'inge viiidare'.

I'm alive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0