Påskgodis

Typiskt, igår när Eleonore kom och besökte mig efter jobbet hade hon med en jättestor godispåse som hon fått av Kilroy. Suck...jag som helt saknar karaktär när det gäller godis. Inte bra inför operation sexpack.

Idag har jag i alla fall varit duktig. Jag sprang tre varv runt kanalen, hade min telefon med, med inbyggd GPS. Enligt den har jag sprungit 6 km idag! Mycket bra. Tidigare idag var jag och Eleonore till Entré och tittade lite. Jag hittade en fin skjorta på Cubus. Mina gamla Large-skjortor passar knapp längre, jag har ju krymt till medium nästan. När jag får jobb sen måste jag shoppa loss lite kläder, min garderob börjar bli gammal och sliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0