Måndag

Vikt och fett enligt min våg:
Vikt: 83,1 kg (-0,1kg)
Fett: 23,2 % (-0,0%)

Har alltså inte hänt mycket på viktfronten, tur att jag inte gått upp i alla fall. Men det lär nog inte bli bättre framöver tyvärr. I helgen bär det av mot Mellbystrand och känner jag Eleonores föräldrar rätt kommer de vilja göda mig med god mat. Och eftersom jag gillar god mat så...Raskt över till nästa överraskning! Eleonore har vunnit en resa till galapremiären av Änglar och Demoner i Rom, Italien!!!  Helt sjukt! Vi åker om en vecka! Tyvärr hamnar resan då jag ska till arbetsförmedlingen, men jag får ta lite semester (och straffas med indragen a-kassa, det kostar att ligga på topp). Jag tror dock inte jag missar något väsentligt...förra gången kastade jag bort två timmar av mitt liv som jag aldrig får tillbaka...det hade varit mer intressant att se på färg som torkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0