Löpning

Idag var jag till Löplabbet och kollade upp mina fötter. De filmar fötterna på ett löpband så de kan se hur man springer. Dessutom kollar de om man har ett stort eller litet fotvalv. Jag har ett litet. Till min förvåning supinerar jag inte så mycket som jag trodde. Jag har ett neutralt löpsteg, dock så pronerar jag inte. Skorna hon rekommenderade är ett par Asics Nimbus 10, det är en mycket dämpad sko och väldigt skön måste jag säga. Och det är väl bra med tanke på att de inte var de billigaste. Men men, ska man springa rätt utan skador måste man ha vettiga skor.

Imorgon åker jag upp till Kumla för att hälsa på släkt och vänner, är där en vecka ungefär och tänkte inviga skorna då. Man får ju passa på att hälsa på nu när man är ofrivilligt "ledig". Annars så håller jag på att uppdatera mina kunskaper i C-programmering eftersom jag ev. är aktuell för en sådan tjänst. Det är lite roligt faktiskt och det får mig att tänka tillbaka på tiden när jag pluggade i Örebro. Dessutom är jag lite sugen på att lära mig danska. Jag fick nämligen svar på en spontanansökan från ett företag i Danmark, de hade inga öppna tjänster nu, men tyckte att min profil var intressant och ville gärna spara mina uppgifter för framtida behov. Dock så vill de att man kan läsa och tala danska...vilket kan vara lite svårt, i alla fall att prata.

Kommentarer
Postat av: Ass

Förstår inte varför, när de inte ens själva kan språket ;) http://www.youtube.com/watch?v=s-mOy8VUEBk

2009-04-16 @ 00:22:59
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0