Löpning

Det är inte meningen att jag ska springa...Idag var jag och Jessica ute och sprang, totalt blev det ca 7,5km, men tyvärr fick vi gå de tre sista kilometrarna. Mitt högerknä beslöt sig för att inte vara med efter drygt halva sträckan. Fick skitont och var tvungen att gå/halta den sista biten. Blä! Förmodligen har jag förmodligen det klassiska löparknäet...och vad jag förstått är det svårt att bli av med :-(

Igår var det dags för premiärgrillning! Eleonore, jag, Emir och diverse annat löst folk grillade i Ellstorp. Fläskytterfilén blev ytterst genomstek med fin svart yta. Men det gick bra att äta ändå ;-) Trevlig eftermiddag/kväll, dock fortfarande lite kallt när solen försvann ned.

Annars har jag (ok då, Björn egentligen) upptäckt en rolig sida, project Euler. En sida med en massa problem som man kan lösa. Hur man löser dom är upp till en själv, men tanken är att man ska använda något programmeringsspråk. Det här är ett riktigt kul sätt att lära sig programmera. Just nu håller jag på att lösa problemen med hjälp av C. Det går bra än så länge, har dock bara löst de fem första.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0