Sjukdag

Happ....imorse var jag så seg att jag helt enkelt hoppade över exjobbet idag. Det hade inte blivit mycket vettigt gjort i alla fall. Nu känner jag mig rätt hyfsad, men det är förmodligen Iprenen jag tog förut som inger den falska känslan. Idag har jag lyckats masa mig ur sängen och shoppat mat och förkylningsprylar såsom ipren, näsdukar, esberitox och nässpray.

Annars har dagen mest bestått av horisontalläge i soffan framför ett gäng filmer. Har betat av två filmer av min favoritregissör, John Carpenter. Det blev Prince of darkness och In the mouth of madness. De håller inte lika hög kvalitet som vissa andra filmer han gjort, men de är i alla fall godkända. Ikväll blir det ev. en film till. Det lutar åt Lost Boys 2 - The Tribe. Men jag har inga stora förväntningar av den filmen.

Chicago, fin stad va?

Kommentarer
Postat av: Holmbergs!!!!!!!!!

Krya på dig!!!!!!!!!

Välkommen till Mellbystrand helgen v. 38



Mvh Karin o Roger

2008-09-11 @ 22:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0