1 down 2 to go

Jahapp, då var första tentan avklarad. Detta var den minst viktiga tentan eftersom jag redan är godkänd på den. Den gick sådär, med en viss tur blir det en fyra. Givetvis var jag ute lite sent imorse när jag skulle åka till tentan, men jag hann med en minut när :-) Är ingen fara egentligen, jag tror man har en timme på sig att komma för sent. Men jag avskyr att komma för sent.

Nu ska jag lugnt studera vidare, jag tror det blir lite numerisk analys idag. Lördag och söndag kommer helt vigas åt diskret matematik. Nästa vecka blir det numerisk analys på måndag efter diskret-tentan, hela tisdagen och hela onsdagen. Urk vad mycket som ska pluggas...

Kommentarer
Postat av: Niffe

Låter jobbigt! Ska själv läsa diskret i trean (går ettan nu), är det svårt? xoxo

2008-05-22 @ 10:46:00
URL: http://niiffes.blogg.se
Postat av: Tobbe

Svårt å svårt...allt är relativt :-) Men den är inte helt trivial.

2008-05-22 @ 18:01:49
URL: http://malandro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0