Närke vs Skåne

Pratade med Emir i telefon idag, han frågade om jag saknade Malmö. Jag visst svaret direkt, visst saknar jag Malmö och skåne. Det känns lite konstigt, men det finns inget som drar i närke längre. Förutom familj och vänner då. Trots att man har sina rötter i närke så känns det mycket trevligare att bo i skåne. Kan inte riktigt svara på varför, men skåne känns mer levande än närke. Så...jag blir med stor sannolikhet kvar i skåne på obestämd tid.

I övrigt har det inte hänt så mycket här, jag har hälsat på mina bröder och agerat datorsupport åt dem :-) Var med moder jord idag och shoppade, inhandlade en skiva med Jakob Hellman. En mycket bra skiva...frågan är bara om jag inte redan har den? Hoppas inte det. Annars är det säkert en utmärkt present till någon...

Kommentarer
Postat av: MissEllie

Tycker oxå skåne är bättre än närke :P

Puss

2008-03-20 @ 15:41:19
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: Tobbe

Hur känns Halland vs Skåne då?

2008-03-20 @ 23:20:39
URL: http://malandro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0