Mot sherwoodskogen!

Imorgon bär det av mot norrland, närmare bestämt Kumla. Det är dags att åka hem och hälsa på familj och vänner. Har en känsla av det kommer att bli mycket att göra, vänner ska hälsas på, däck ska bytas på bilen, lite cykelträning och kanske lite plugg om jag blir uttråkad :-)

Helgen har varit god mot mig, lördagseftermiddagen spenderades på mässan smak av whisky/choklad med Eleonore. Dyrt men gott. Det dracks(av de jag kommer ihåg), Isle of Jura superstition, någon japansk maltwhisky från suntory, Ardbeg uigeadail, Caol Ila distillers edition, Mackmyra prov 2(sherryfatslagrad whisky som endast legat i två år). Bäst var nog Ardbeg uigeadail samt Caol Ila distillers edition. Kvällen spenderades sen framför melodifestivalen och en film vid namn Into the wild. Filmen var riktigt bra! Jag ger den 4 av 5 i betyg. Mycket vacker film. Rekommenderas!

Söndagar består som oftast av akrobatiktärning mellan 16.00-17.00. Träningen idag var riktigt kul! Det gick riktigt bra, jag klarade att själv går ner i brygga plus att jag nästan klarar av följande trick:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0