Latmasken

Vissa dagar är man inte speciellt företagsam, det är bara att inse. Idag var en sån dag. Jag har inte haft någon större lust att göra något, har varit uttråkad trots att det funnits saker att göra. Det är ju när man är ledig som man ska göra allt man skjutit på. Men men, jag har fått lite gjort idag ändå. Jag har tvättat cykeln och tagit en provtur. Den funkar bra men växlarna är inte helt hundra. Har även planterat om några blommor. Naiv som jag är trodde jag inte det skulle bli så mycket jord överallt...vad fel jag hade :-) Nu får vi se om blommorna överlever min omplantering...Bilder på blommorna kommer snart, jag har fotat ett par stycken. Har så jäkla många ju, 16 st närmare bestämt(shit vad många jag har samlat på mig). Men det är bara ett par som är mina skötebarn :-)

Imorgon så hoppas jag min företagsamhet har kommit tillbaka, för då har jag nämligen tvättid. Ska försöka städa lite mellan tvättarna då. Jag gillar att ha det rent å fint hemma. Lite pedantvarning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0