Fredagsfunderingar

Fredag...det är nog mångas favoritdag i veckan. Så även min. Idag var jag till frisören och klippte mig, inget avancerat, bara kortat ner det som vanligt. Kanske dags att besöka en ny flashig frisör för att få en ny frisyr?

Fredagar innebär som oftast, spinning! Jag brukar alltid se fram emot det passet, men just den här dagen är det blandade känslor. Vi körde en rätt hård träningen i onsdags på Capoeiran. Vi tävlade om vem som orkade göra flest situps(!) Detta resulterade i en sjuk träningsvärk i magmusklerna som sträcker sig ner i ljumskarna, plus skvarsår vid svanskotan...så dagens spinnigpass kommer att bli intressant.

Och nu lite fredagsmys med Sade :-)

Sade - Paradise (Live 2001)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

men vi var grymma! jag har sånt sjukt skavsår att jag knappt kan sitta.

2008-03-14 @ 21:17:31
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Tobbe

Visst var vi :-) Måste säga att vi kom nog på delad andraplats du och jag.

2008-03-15 @ 01:23:09
URL: http://malandro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0