Fredag

Hmm...var väl inte så värst företagsam idag heller. Jag har i alla fall tvättat. Blev inget städat, kanske drar en vända med dammsugaren, annars så är det relativt(bra ord det där...haha) välstädat hemma. Pysslade lite med Estilo Faixas hemsida. Inga stora ändringar men jag tycker den ger ett lite mer polerat intryck nu. Har ersatt vänstermenyn och överskriften med .png-bilder som har lite bättre kvalitet än de gamla. Sen la jag till en länk till priser/tider-sidan på vänstermenyn. På förekommen anledning har folk haft svårt att hitta priser och tider. Jag klandrar dem inte.

Imorgon har jag lite intressekonflikt, dels så är det SMASK(Sveriges Musikakademikers Sång Kåntest), sen så spelar bluesfabriken på Bakfickan...får rådgöra med Eleonore ikväll.

Annars tänkte jag bara tipsa om lite olika saker så här på fredagseftermiddagen:

Mässor:
Musik:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0