Ambitiösa studenter

Yes, då har jag fått mitt headset, och visst funkade den med min telefon! Den är jättelätt och känns knappt på örat. Det är lite smånördigt med headset, men tanken är att använda den hemma och i bilen :-)


Idag har jag och Emir varit produktiva(ja faktiskt!), vi gjorde klart och skickade in hemuppgift 3 i datasäkerheten. Deadline är 8 april, så alltså är vi ute i god tid...nästa steg blir att fixa resten på hemuppgift 2 och att kika på laboration 2 och projekt 2. Men det får bli ett senare problem.

Har även bokat in en klipptid imorgon, måste göra mig fin inför hemresan till gnällbältet. Ska bli skönt att komma hem och träffa familj och vänner. Det var ju ett tag sen jag var hemma sist(i julas).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0