Färdigpackad

Tjaha, då var man färdigpackad inför helgen, och då menar jag väskmässigt, inte alkoholmässigt ;-) Midsommar kommer att firas i tivedsskogarna med mina gamla vänner från Närkeskogarna. Vi har hyrt ett par stugor vid Camping Tiveden(kass hemsida anyone? Hemside-style á la 90-tal...). Det ska bli trevligt! Jag har varit till systemet och bunkrat vin och öl idag, så det viktigaste är fixat, hehe.

Maten ska inhandlas på midsommarafton, lagom stressigt :-) Ska bli skönt att slappa å förhoppningsvis inte göra många knop alls i helgen. På söndag hoppas jag att jag och Eleonore kan ta en sväng förbi broder Tuck(Fredrik) och titta på hans och sambons nyfödda tjej :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0