Äntligen helg

Yes! Idag blev vi klara med lab 5. Så nu återstår bara sista labben, implementering av en enkel webbserver. Det fixar vi nästa vecka. Buslätt ju...

Ikväll får jag besök av Eleonore, tyvärr lite kort, men trevligt ändå. Vi ses alldeles för sällan tycker jag. Hon kommer sent ikväll och åker tidigt imorgon. Men jag åker också tidigt på morgonen, ska bila upp till Linköping för att titta på Freak Kitchen. Lite drygt att bila upp, men ändå trevligt. Jag kommer ju åka med Rickard och det var länge sen vi sågs så det blir säkert mycket snack i bilen.

Nu ska jag åka till ICA Malmborgs och leta mat...och lite öl. Grymt ölsugen :-P

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: MissEllie

kort men intensivt :) och myscket mysigt! puss

2008-03-01 @ 09:45:47
URL: http://missellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0