Update

Ok ok, jag har varit lite seg att uppdatera på sistone. Men å andra sidan har det inte hänt så mycket. Capoeiraträningen i onsdags var jobbig även den...illamående denna gången också. Men men, det går över när man blir vältränad igen :-) Extra Capoeiraträning i fredags inför Malmöfestivalen. Måste komma i form innan dess! Eleonore var med och kollade in oss i fredags, vilket var trevligt. Hon har ju inte sett oss träna förut.

I lördags hjälpte jag till i BRFen och donade lite med innergården. Senare på eftermiddagen tog Eleonore och jag oss en tur till utsiktsplatsen över Öresundsbron och tog lite bilder. Bron är rätt massiv måste jag säga. Imponerande! På kvällen åt vi helstekt kycklingfilé med potatisgratäng och drack en Cacadu ridge. Vinet var sådär, lite väl torrt tyckte jag, men annars en rätt god kryddig smak. Kycklingen och potatisgratängen var jättegod!

Idag var vi en tur till Nova lund och tittade lite. Givetvis hittade jag lite kläder när jag inte ska köpa något egentligen...men Dressmann hade rea, så det blev inte så dyrt. Jag köpte två stycken Pikétröjor á 75kr. Bra pris med tanke på att de tidigare kostat 299kr samt 359kr. Den ena tröjan är jätteskön, känns lite som sammet. Materialet heter Lenzing Modal.

Annars så har jag börjat räkna dagarna till USA-resan! Bara två veckor kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0