Capoeirauppvisning och Mondo Cane

Det gick bra på uppvisningen, hyfsat i alla fall. Jag har sett en kort videosnutt på min uppvisning och det såg ok ut. Så här vacker såg jag ut när jag uppträdde:



Jag har fått celebert besök av Rickard i helgen, han dök upp på lördagskvällen. Strax innan hade jag och Calle varit och badat vid västra hamnen...det verkade ju vara så fint väder efter uppvisningen så jag, Calle, Helena och Eleonore åkte en sväng för att bada. Men det var visst inte så fint väder, det blåste smådjävlar och en röd flagga varnade de vanliga döda från att bada. Men eftersom Calle och jag är odödliga var vi tvugna att ta ett dopp :-) Skitkallt!

Hur som helst så har Rickard kommit på besök, på lördagskvällen gick vi(Rickard, Eleonore och jag) för att lyssna lite grann på Alice in Videoland, helt ok tung elektropop. Därefter avslutades kvällen, efter ett ändlöst sökande efter Disco Errors uppträdande, på ett favorithak, Pickwick Pub :-)

I söndags var jag och Rickard och shoppade presenter vid Nova Lund till en viss flicka som fyller strax. Det blev...[censur]. På kvällen gick jag och Rickard för att se Mike Patton med sitt band Mondo Cane. Mike är före detta sångaren i Faith No More för den som inte vet. Han spelade italienska pophits från 50-60-talet tillsammans med Malmö symfoniorkester varvat med lite mysko ljud som han hade för sig. Intressant konsert, men förmodligen inget jag ser igen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, vilken kille! Kul att det gick bra på uppvisningen. Sköt om dig och hälsa Eleonore så gott. Kramar Malin o Robert

2008-08-18 @ 19:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0