Norra europas godaste lasange

Nä, det blev ingen Sci-Fi mässa. Eleonores kompis Ellinor hade varit på mässan i lördags och sa att den inte var något vidare. Så jag och Eleonore kom överens att hoppa över den, även om idén om ett foto med Doug Bradley var lite eggande :-) Men att gå dit av endast den anledning kändes inte ekonomisk försvarbart.

Eleonore och jag låg i soffan och mös i förmiddags och såg på ett kockprogram med Per Morberg, hur skön kille som helst! Han gjorde en lasange som verkade sjukt god, eller som han själv sa, 'norra europas godaste lasange, och då är jag ödmjuk'. Så jag är grymt sugen på att göra den själv. Recepet finns här. Återkommer i veckan med betyg om jag lyckas/orkar göra den.

Nu ska jag byta om till Capoeirakläder för söndagens akrobatikpass!

Kommentarer
Postat av: MissEllie

Ja lasagne i veckan låter gott :) Puss!

2008-04-06 @ 20:21:09
URL: http://missellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0