Missade samtal

Igår så kapade jag av mitt granitlås! Som tur är så har BRFen där jag bor lite resurser så jag lånade en rondell. Det var inga problem alls, det gick på nån minut att kapa det. Grymt skönt, nu så måste jag bara inhandla ett nytt lås också. Lär nog bli ett från Clas Ohlson, det här har jag kikat på.

Jag lyckades glömma min telefon igår också i arbetskläderna som jag hade på mig när jag kapade låset. Så givetvis var halva Sverige tvungen att söka mig just då...fyra missade samtal! Ett var iofs något konstigt 08-nummer så det var säkert en felringning. Men ett samtal var från en gammal kompis från Hjortkvarn som jag inte pratat med på länge. Det var lite tråkigt att jag missade det, jag får ta och ringa honom i helgen.

Nä nu borde jag plugga numerisk analys, men jag är inte alls sugen...men men det är bara att ta tjuren vid hornen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0