Graderingsfest!

Gårdagen var verkligen fullmatad med aktiviteter, så idag var det skönt med en låång sovmorgon. Jag gick upp vid 11.00, tydligen så behövde jag sova :-) Igår hade vi gradering vid Enighet sportcenter i Malmö. Vi som graderat fick våra bälten och sen hade vi uppvisning av Capoeira och Samba för de som kommit för att titta. Det var kul och det gick rätt bra, det är alltid lite nervöst att köra Capoeira inför publik.

På kvällen var det graderingsfest hos Gustav och Ellen som hade fixat lokal i deras BRF. Det var verkligen en jättekul fest! Som vanligt på de fester som vi Capoeira- och sambafolk har, så blir det alltid en massa dans, och den här festen var ju inget undantag. Dessutom så spelade Gustav klarinett och Ellen fiol, de är jätteduktiga och det var jättekul att lyssna på dem!

Idag så är det workshop med Mestre Ezio och Mestra Renata, det ska bli jättekul, speciellt intressant blir det att se vad Ezio ska hitta på. Han är grym på akrobatik! Workshopen för Capoeiran börjar 16.30 och Samban 14.00. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska gå på Sambaworkshopen också...får fundera lite.

Kommentarer
Postat av: MissEllie

Hoppas dagens work shops gick bra älskling saknar dig. Har stängt av mobilen för jag har nästan inget batteri sparar så jag kan ha igång den lite i morgon. Ses på tisdag puss

2008-04-13 @ 20:44:20
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: Linnéa

ååå du skulle kommit på samban!!!

2008-04-13 @ 22:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0