Kvällens löpning

Löpning ikväll gick bättre än i måndags, men det var fortfarande tungt. Det är jobbigt att arbeta upp en kondition. Man får ge det lite tid helt enkelt och vara lite envis också, det hjälper. Skorna börjar kännas bättre, men det kan också bero på att jag använde mina löparstrumpor och inget bomullstrams. Funderar på att beställa nya löparstrumpor och löpartights. Jag har inte så många löparstrumpor och mina tights är med långa ben vilket blir lite väl varmt inomhus. Tänker beställa från Wiggle. Min nya favoritaffär. Bra priser! Märkligt att man ska behöva beställa från England för att få det billigt.

Ikväll såg jag även på premiäravsnittet av Sveriges Mästerkock på Tv4. Att min favoritkock Per Morberg är med gör det inte sämre heller :-) Måste säga att man blir lite inspirerad att laga mat när man ser det. Kanske får laga till något gott på fredag. Funderar på en god köttbit eller tonfiskfilé, det är ju så grymt gott! Skulle gärna vilja flambera något, det ser ju lite coolt ut ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0