Bra löppass!

Ikväll gick det jättebra att springa! Så pass bra att jag ökade lite mot slutet. Även om jag bara ökar 1-2 km/h så märks det av rätt fort. Mitt mål är att springa 5 km på 25 minuter och 10 km under en timma. Det innebär att jag måste springa 12 km/h resp. 10 km/h.

Annars då? När du inte springer. Jo då, det är fullt upp på jobbet. Massor att göra, både roligt och jobbigt. Som tur är jobbar man ju i en bransch man tycker om :-) Så på veckorna blir det inte mycket mer än att jobba, springa och sova. Får väl se fram emot semestern i sommar, som redan är i full gång att planeras! Vi kommer åka till Kanada och USA. Sen hoppas jag väl på en weekend någonstans i vår. Gärna Paris :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0