Update

Dags att uppdatera omvärlden lite. Testade intervall idag när jag sprang. Gick bra, men jag kände mig lite illamående mot slutet och så fick jag håll...ja ja, hoppas på bättre lycka nästa gång. Det var förmodligen för att jag ätit och druckit dåligt idag.

Semestern är bokad! Det blir Toronto och New York! Vi tajmar dessutom in det så bra att vi är i Kanada över deras nationaldag, den 1:a juli, sen är vi i New York över USAs nationaldag, den 4:e juli. Det kommer blir riktigt coolt! Vi har bokat hotellet redan i New York, med utsikt över Times Square...eller ja, om man nu har det rummet, vilket vi inte har, men ändå. Det är sjukt centralt. I Kanada kommer vi bo hos en kompis som bor här i Malmö men kommer från Toronto. Det kommer bli en bra sommar!

Jag har också bokat tågbiljetter hem hem. Åker hem på torsdagskvällen den 3:e mars och ner mot Malmö igen den 6:e mars. Alldeles för kort med en helg, men man får var glad för det lilla.

Annars är det som vanligt, mest jobb hela tiden. Våren är en hektiskt period på jobbet, roligt givetvis, men stundtals jobbigt. Lite som det ska vara :-) Det ska inte vara grädde hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0