Träning och iPhone 4

Var iväg och sprang på löpbandet ikväll. Tänkte springa 6 km, men redan efter 5 km var jag redo att avlida så det fick bli stopp där. Det börjar kännas nu att man tappat i kondition...så jag måste försöka träna mer, eller i alla fall mera regelbundet. Jag håller på att banta ner mig, har gått upp alldeles för mycket den senaste tiden. Det har blivit så illa att jag är på väg att växa ur min garderob, och det får inte hända. Illa, illa!

Jag har äntligen köpt ny telefon också...eller ja, via jobbet då :-) En iPhone 4. Grym telefon! Ljusår bättre än min gamla Nokia E71, och den var jag ändå nöjd med. Hela telefonen andas kvalitet. Jag kommer nog trivas bra med den. Vi har även beställt en till Eleonore också, inget bindande, men vi kommer nog köpa den. Ellie trivs så bra med sin iPod touch så en iPhone känns given.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0