Hemresa

Idag var jag och rände på bandet igen, idag gick det mycket bättre. Även om det var sjukt jobbigt den här gången också. Men det kändes bra att jag klarade av mitt normala träningspass.

I helgen ska jag besöka närke. Från början var det tänkt att jag skulle åka tåg upp, men SJ har ju givetvis ställt in mitt tåg. Dock är dom så snälla att man får tillbaka hela summan för resan...men det är väl det minsta man kan begära. Jag har dock inte sett röken av pengarna och jag undrar när jag får dom. Man kan avboka biljetten på nätet, men givetvis måste man boka av alla biljetter då, så jag fick ringa dom och sitta i telefonkö i 40 minuter. Eftersom jag hittat ett alternativt färdsätt uppåt så vill jag inte avboka min biljett hem även om jag tvivlar på att det tåget verkligen kommer att gå. Jag har lyckats boka flyg till Örebro. Jag åker från Köpenhamn på fredag morgon! Ska bli skönt att komma hem och träffa familjen, det var ju ett tag sen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0