Update

Värst vad slö jag är på att blogga :-) Har dock inte hänt så mycket denna vecka. Eleonore och jag var och tittade på en dubbelsäng, vi fick ett pris på ca 30 000kr, låter väl rimligt!? Nja, lite i överkant om jag själv får säga det. Vi ska kika lite på IKEA också. Kanske får köpa arméns gamla våningssängar, sov alltid bra i dem (kanske kan ha att göra med att man då var utmattad när man gick och la sig iofs....).

Har avverkat lite filmer i veckan:
Sunshine - 5/10
He's just not that into you - 7/10
S. Darko - 3/10
Twilight - 6/10

Avslutar inlägget med en låt ur filmen Requiem for a dream, speciell film, men bra musik (varför slutade jag spela piano som liten?).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0