Äntligen!

Idag var jag på min examenshögtid. Det var skönt att få en "officiell" avslutning på utbildningen. Jag har trivts förvånandsvärt bra med att plugga på LTH och jag har lärt mig massor! Delvis känns det tråkigt att sluta plugga, för det finns så mycket mer jag vill lära mig, men å andra sidan är det väl ändå dags att se världen :-)

Som jag nämnde i mitt förra inlägg har jag jobb på gång, jag har förvisso inte skrivit kontrakt ännu, men det är hyffsat klart att jag kommer jobba på Smart refill över sommaren i ett projekt som involverar SMS. Det ska bli mycket intressant och jag är väldigt taggad!






Kommentarer
Postat av: Ass

Stiligt! :) Grattis!

2009-05-18 @ 00:35:28
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0