Ingen tid

Hmm...det här med förvärvsarbete tar ju en massa tid :-) Känner att jag inte hinner med något om dagarna längre. Åker tidigt och kommer hem sent. Skulle ha börjat packa ner saker i lägenheten men det har inte funnits tid. Måste försöka att packa lite i veckan om kvällarna. I helgen åker ju jag och Ellie på vår minisemester. Hmmm...jag måste nog börja storhandla och planera veckan lite bättre. Att slippa åka förbi Coop eller ICA sparar en jäkla massa tid. Eftersom både Ellie och jag är hemma sent om dagarna har ju ingen av oss tid att handla. Vilka I-landsproblem man har...tur är i alla fall att jag trivs på jobbet. Projektet jag håller på med är roligt och jag har lärt mig en massa nya saker!

Kommentarer
Postat av: Ass

Skönt att du äntligen får slita :P

2009-06-16 @ 07:34:38
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0