Flytt

Nästa vecka flyttas det! Nu i helgen har jag äntligen börjat ta tag i allt och börjat packa. Snabbt insåg jag hur mycket jag ogillar att flytta. Det är så mycket som skall packas ner. Tur är i alla fall att jag fått morsans spara saker-gen. Jag har nämligen många originalkartonger sparade. Så dvd-spelare, digitalmottagare, scanner, skrivare, förstärkare och till och med dammsugare har kvar sina originalkartonger :-) Skönt är också att jag fick mina högtalare sålda, så nu slipper jag bära på dem. Längtar efter mina nya högtalare som jag ska hämta nästa helg i Linköping. Ett par stativare, Dynaudio Audience 42. Har inte lyssnat på dem, men enligt recensioner ska de vara grymt bra!

Kommentarer
Postat av: missellie

Å jag som inte sparar en enda kartong hi hi PUSS

2009-06-27 @ 23:10:11
URL: http://missellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0