Kräftskiva och studentfest

Det blev ingen kräftskiva på ribban i fredags, det var dåligt väder så vi flyttade inomhus till Calle och Helena. Det var trevligt det också. Ellie och jag hade dock inte med kräftor men däremot färska räkor, mums!

Igår var jag på sittning på LTH, Ärtor && Punch-sittning (Ja det ska vara två &). Det var riktigt kul att få leka student igen. Träffade på gamla kurskamrater, snackade skit, sjöng nollevisan och drack billig öl (15-25kr flaskan). Runt två-slaget rullade jag hemåt med gamla trotjänaren 171:an :-)

Idag är det dock mindre roligt...lite seg i skallen så jag hoppar faktiskt över träningen igen(!) Men jag ska försöka ge mig ut och springa lite senare ikväll.

På jobbet går det bra! Jag har fått fortsatt projektanställning, dvs 4 månader till med klausulen, om inget annat sägs innan avtalet upphör, övergår det i en fast anställning :-) Nice!

Kommentarer
Postat av: Ass

Det är gött att få leka student ibland :D

2009-08-30 @ 19:04:53
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0