Ny vecka

Jaha. Ny vecka igen. Igår hade vi capoeiraträning i de nya lokalerna. Det känns skönt att vi äntligen kan ha en och samma lokal nu på träningen. Enda nackdelen är att den är lite väl liten tyvärr. Jag känner att konditionen inte är riktigt på topp, men den kommer, sakta men säkert.

Jag har suttit och scannat blocket cyklar ett tag nu, jag är grymt sugen på en racer. Men jag ska nog lugna mig till våren nästa år. Cykelsäsongen är ju snart slut ändå. Det skulle vara rätt kul att kunna cykla till jobbet. Kanonbra träning ju. Man behöver inte cykla varje dag, men nån dag eller två är helt ok. Sen så är jag lite sugen att cykla vätternrundan nästa år igen...trots att man är nästintill död när man kommer i mål är det lite mysigt att cykla runt vättern. Sen är det skönt att ha ett konkret mål att träna mot. Dessutom är det ganska kaxigt att cykla 30 mil i ett svep :-)

Veckans skivtips: Morten Harket - Letter from Egypt (sångaren från A-ha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0