Så där ja...

Nu är man tillbaka i verkligheten igen. Det har varit en intensiv period med tentapluggande och en resa hem till norrlandsskogarna. Så därför har det inte funnits någon tid att blogga. Och inte nu heller egentligen, klockan är mycket och jag borde sova för länge sedan. Ska upp och jobba imorgon...men först en lite update.

Alla tentor är avklarade, men än har jag inte fått svar på alla, jag väntar med spänning på resultatet i numerisk analys. Tentan i diskret matematik gick bra! Det blev godkänt! Så nu är jag endast en tenta från att uppnå nirvana ;-) Får jag godkänt i analysen ska jag köpa mig en flaska riktig champagne och fira!

Efter tentan i torsdags byggde jag och Emir(tack för hjälpen!) ihop mor och fars dator innan jag och Eleonore begav oss till Mellby kvällen. Mor och fars dator har ju haverat så jag har fått i uppdrag att införskaffa en ny.

Det blev en kort pitstop i Mellby(tack för ölen!) innan vi åkte vidare på fredagsmorgonen mot Åbytorp. Hemma i Åbytorp blev det mest datorpyssel och några besök hos mina bröder. En helg är alldeles för lite för att hinna umgås. Men vi hann umgås lite, fota lite, sightseeing i Kumla(wow!), pyssla med diverse datorer, fika, äta mat, dricka rödvin osv. ;-)

Vi åkte hemåt vid 13.00 idag och pitstoppade i Mellby där det bjöds på grillad kyckling :-P Mycket gott! Sen var det dags för hemfärd mot Malmö/Lund. Nu ska jag sova som en stock innan det är dags att jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0