Malmömilen 2011 avklarad!

Idag sprang jag Malmömilen! Trodde inte att jag skulle få springa den eftersom jag gick och blev förkyld ett par dagar innan, men i torsdagskväll släppte mirakulöst det mesta av min förkylning och jag kände mig väldigt pigg. Så det blev att jag sprang i alla fall. Och det gick bra! Dock inte under timmen som jag hade hoppats på men väl nära! 1h 1min 39s. Inte illa pinkat! Så ikväll ska jag njuta av min framgång, sen är det dags för nästa mål i sommar. Att springa Malmö halvmaraton det är inte lika lätt som malmömilen. Bävar lite mer för denna kan jag säga. Men här är mitt mål bara att komma i mål, och ja, jag vill ju gärna slå min tid från förra året också ;-)

Det har ju varit lite dåligt bloggande den senaste tiden. Jag hoppas jag kan ta upp det igen. Nu är det bara fyra arbetsdagar kvar till semestern. Det ska bli sååå skönt! Ellie och jag drar till Kanada och USA. Vi blir borta nästa 2 veckor. Så skönt! Sommaren 2011 kommer bli en sommar att minnas, det kan jag garantera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0