Beach 2011

Ikväll körde jag andra löppasset för året. Var rätt jobbigt efter helgens goda middag och drycker. Men nu så börjar hårdträningen. Målet är att gå ner 10kg. Har dock inte bestämt tidsperiod än, men till sommaren borde inte vara omöjligt. Efter att jag slutade med Capoeiran så har jag gått upp en del. Inte så konstigt med tanke på att man tränade rätt mycket då. Det var en trevlig period, man kunde äta vad som helst i princip och ändå så stod man still eller gick ner i vikt :)
Testade även balansbrädan, hjälp! Vilken dålig balans jag har...tror jag ska börja köra några minuter på den också efter löpningen. Nä, nu är det dags för duschen och sen ska jag sova som en kung.

Kommentarer
Postat av: Ass

Haha, ja den där balansbrädan är inte snäll... Jag hade balans som en gammal gumma :D

2011-01-11 @ 08:06:31
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Ass

Eller HAR balans som en gammal gumma kanske är mer rätt :S

2011-01-11 @ 08:07:06
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0