Slö

Men det var väl hemskt vad jag är dålig på att blogga. Iofs så händer det inte så mycket nu :-) Det mesta lunkar på som vanligt. Efter att jag slutat med Capoeiran har nu nackdelarna krupit fram...jag kan inte äta vad som helst längre utan att gå upp i vikt, å det har jag gjort. Så nu måste jag hitta något slags normalläge gällandes mat och träning. Eftersom jag gillar god mat och dryck så är alternativet att banta inte så lockande. Jag måst hitta någon bra träningsform. Tyvärr så har jag faktiskt tröttnat lite på styrketräning. Löpning är 'roligare'. Helst skulle jag vilja köra spinning, men jag har inte hittat något bra och billigt ställe i Malmö. Finns iofs en del ställen, men de är så fruktansvärt dyra, å jag är lite snål där :-)

För övrigt såg jag Wall Street 2 - Money Never Sleeps i helgen. Sämre än ettan, men klart godkänd! En stark trea får den av mig. Kanske inte en biofilm, men väl värd att se när den kommer på DVD.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-20 @ 02:57:14
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0